Bon vespre, companys!
Avui he començat les visites al camí que va a Llar, des de Toès.
Durant tota la temporada aniré fent fotografies de plantes, d’animals, de rocs i de paisatge. A veure si a final de cicle puc tenir un bon reportatge que servirà per documentar els plecs de l’herbari de l’UTM DH30.
Les imatges són d’una Viola que creix sota d’alzines al començament del camí després de creuar la RN116. Jo diria, per l’habitat, que es tracte de Viola alba.
Si hi podeu fer una mirada us ho agrairé.
Encara no disposo de mitjans tècnics adequats per fer treball de botànica, però ja no puc esperar més per seguir la feina que vaig començar el 2012.
Actualment, al quadre, hi tinc més de 1050 tàxons diferents.
Tothom que me vulgui ajudar o compartir aquesta activitat és benvingut.
Quan tingui una data per fer el recorregut aquest proper mes us ho diré.
Merci, Rafel!
Me faran realment falta. És un treball llarg i complicat per mi. Molt de territori, moltes plantes i complicacions per determinar bé, com cal.
Us aniré informant.
De moment vaig fent fotografies per il·lustrar la feina i comprovant que no hagi comès errors.
Bona Nit, Amics!
El diumenge dia 14 de març, de 11h a 16h30, el tinc reservat per anar a mirar plantes a un tròs del camí que va a Llar, si fa bon temps. Hi ha l’opció d’anar al camí que va als Banys de Toès, on hi haurà forces més plantes florides, segurament. O bé fer les dues coses. Qui vulgui venir, serà molt benvingut. Punt de trobada, a casa meva, 4 carrer del molí. Si ho preferiu, deixeu la votura al parquing del Carançà. Recolliu el tiquet, i en tornar us acompanyaré per sortir. No heu de pagar.
Salut! I bona setmana!
Albert